7. dubna 2021 ONLINE Absolventská středa: B2B data vs. Don Corleone aneb Hollywoodské filmy očima datového analytika

Zveme vás 7. dubna od 18:00 na ONLINE přednášku v rámci projektu Absolventské středy na téma „B2B data vs. Don Corleone aneb Hollywoodské filmy očima datového analytika“, kterou představí Martin Lucký*, absolvent VŠE a spoluzakladatel společnosti BizMachine. 

Kdy: středa 7. dubna 2021, od 18:00
Kde: online na Microsoft Teams zde (aplikaci není nutné instalovat)
Návod pro připojení: zde
Nutná bezplatná registrace předemzde

Anotace přednášky:
Jak by vypadaly některé filmové klasiky, kdyby měli jejich hrdinové, scénáristé nebo režiséři k dispozici velká data a moderní, chytré metody jejich zpracování?
V dnešní náročné době vám Martin Lucký odlehčenou formou na příkladech několika známých filmových scén ukáže, jak významně se svět v oblasti dostupnosti dat a jejich zpracování za poslední roky posunul. Bude se společně s vámi zamýšlet nad tím, jestli by třeba Alec Baldwin ve filmu Konkurenti ve slavné scéně „coffee’s for closers“ stejně „motivoval“ realitní makléře nebo jestli by se Forrest Gump opravdu pustil do obchodu s krevetami.

 

Více o projektu Absolventské středy zde.
Těšíme se na setkání!

 

Medailonek Martin Lucký
Martin Lucký je spoluzakladatelem BizMachine, společnosti specializující se na data o firmách a jejich využití pro marketing a sales. Na VŠE absolvoval FMV a vedlejší specializaci na FIS. Také byl na studijním pobytu na Hong Kong University of Science and Technology. Prošel velkými firmami (PWC, McKinsey & Company, Google) i SME a start-upy (Mapro, Enrian, BizMachine). Žil, studoval a pracoval po celém světě, od Číny až po USA, od Švédska až po JAR. Má MBA z INSEADu. Po celou kariéru se věnuje kombinaci technologií a B2B sales.