Absolventská středa: Střet marketérů a ochrany osobních údajů, verze 2022 /13. 4./

Zveme vás 13. dubna od 18:00 na HYBRIDNÍ přednášku (online/osobní účast*) v rámci projektu Absolventské středy na téma „Střet marketérů a ochrany osobních údajů, verze 2022, kterou povede Ing. Josef Řezníček**, absolvent Fakulty managementu v Jindřichově Hradci a zakladatel společnosti Včeliště.

Kdy: středa 13. dubna 2022, od 18:00
Kde: osobně v RB 211 na VŠE / online v MS Teams
Nutná bezplatná registrace předem zde

Zaměření přednášky: Jak zasáhla nová legislativa ohledně sběru cookies platná od roku 2022 do online marketingu značek pohledem marketéra. Co přináší běžnému uživateli internetu a jaké výzvy na základě ní dnes marketéři musí řešit? Jak dopadne střet podniků vydělávajících na uživatelích cíleným marketingem se snahou EU omezit zneužívání osobních údajů? Jaké korporace se rozhodli ignorovat tato pravidla? O tom si popovídáme na přednášce s Josefem Řezníčkem, zakladatelem české marketingové agentury Včeliště.

Více o projektu Absolventské středy
Těšíme se na setkání!

 

** Medailonek Ing. Josef Řezníček

Josef Řezníček je absolventem Fakulty managementu v Jindřichově Hradci a je zakladatelem Včeliště. V roce 2012 Včeliště zakládal a dnes se stará o jeho chod a růst. Kromě toho hostuje Kafe a marketing nebo se věnuje dalšímu vzdělávání a předávání svých marketingových znalostí. Nejen prostřednictvím knih a kurzů připravených a vydaných pod záštitou Včeliště, ale také na konferencích, kterých se v pozici vystupujícího rád účastní.

Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem není na rozdávání. Většinu si totiž Pepa schovává pro rodinu, která se na podzim 2020 rozrostla o dalšího člena.

Josef Řezníček je autorem první ucelené tištěné české publikace o obsahovém marketingu, vede tým marketérů, připravuje strategie pro klienty, přednáší o marketingu na konferencích, natáčí videa, vede webináře a školí ve firmách. Již 15 let se aktivně pohybuje na internetu. Vedl několik e-shopů, spravoval destíky obsahových webových projektů a pomohl se svým týmem stovkám firem vytvořit ze svého marketingu dlouhodobou konkurenční výhodu.

 

* Na základě režimových covid opatření ve vnitřních prostorách VŠE.